W związku z rozwojem pandemii koronawirusa,  od dnia 19.10.2020 następują zmiany w Obsłudze Klientów. Bezpośrednia obsługa mieszkańców w Biurze Operatora w Żywcu zostaje wstrzymana!

Będą prowadzone dyżury w gminach, wg harmonogramu znajdującego się w zakładce „dyżury”  http://zywiec.ascalor.pl/dyzury/– jednak każda wizyta musi być umówiona poprzez formularz w zakładce „umów wizytę”  http://zywiec.ascalor.pl/umow-wizyte/.

Obsługa w Biurze Operatora w Żywcu prowadzona będzie wg następujących zasad:

-wnioski o udzielenie grantu, wnioski o wypłatę grantu, inne dokumenty: zszyte lub umieszczone w jednej koszulce/skoroszycie – należy wrzucić do opisanego pojemnika znajdującego się przed drzwiami Biura Operatora -zgłoszenia zakończenia prac -przesłać e-mailem na adres: odbioryzywiec@ascalor.pl podając imię/nazwisko Grantobiorcy

-w wyjątkowych przypadkach będzie możliwa wizyta w Biurze Operatora przez 3 dni w tygodniu- jednak każda wizyta musi być umówiona poprzez formularz w zakładce „umów wizytę”  http://zywiec.ascalor.pl/umow-wizyte/

Przypominamy, że wszelkie dokumenty umieszczane są na bieżąco na  http://zywiec.ascalor.pl i w zakładce „dla mieszkańca” http://zywiec.ascalor.pl/dla-mieszkanca/. Ze względu na bardzo duże obciążenie połączeń telefonicznych zachęcamy do elektronicznej formy kontaktu na email: zywiec@ascalor.pl